Mulle ois hyviä päiviä ens viikolla tiistai ja torstai. Vois hyvin toimia aikainen aloitus eli 17-18 paikallista aikaa, tai sit myöhemmin eli tyyliin 22
Varmaan maanantainakin vois onnistua tuolloin myöhemmin
Ens viikon lauantai kans mahdollinen mut tavoite taitaa olla toi 20. päivä eli keskiviikko niin ehkä mieluummin tuossa aikaisemmin
Manger of our official Twitter commentator Big Bob, coach of 112th Brute Brigade and few other teams. PM me for access to newogham.slack.com, even it is not really in use at this moment.
jarik wrote: ↑14 Nov 2024, 09:14
When o when does the games start?
Mulle ois hyviä päiviä ens viikolla tiistai ja torstai. Vois hyvin toimia aikainen aloitus eli 17-18 paikallista aikaa, tai sit myöhemmin eli tyyliin 22
Varmaan maanantainakin vois onnistua tuolloin myöhemmin
Ens viikon lauantai kans mahdollinen mut tavoite taitaa olla toi 20. päivä eli keskiviikko niin ehkä mieluummin tuossa aikaisemmin
Moro!
Pitäisi käydä kyllä molemmat tiistai ja torstai, ainakin aikaisemmat aloitukset.
Ehkä koitetaan se tiistai niin saadaan ajoissa, yritetäänkö heti siihen 17.00 meidän aikaa aloitus?
Championships
Heroes Association(Dark Elves): I, II, III and IV
End of Mankind(Nurgle): XIII, XIV, XV, XVI, XVIII, XIX
The Darkness(Undead): XX
Filadeus wrote: ↑14 Nov 2024, 11:23
Ehkä koitetaan se tiistai niin saadaan ajoissa, yritetäänkö heti siihen 17.00 meidän aikaa aloitus?
Otetaan se
Manger of our official Twitter commentator Big Bob, coach of 112th Brute Brigade and few other teams. PM me for access to newogham.slack.com, even it is not really in use at this moment.
Mä pingasin suo Slackin puolella et jos sulla ei ole moinen aktiivisena, mut kuitenkin käyttäjä näytti siellä jo olevan. Ois aina kiva olla joku foorumin viestejä näppärämpi viestintäkanava jos jotain säätöä tulee
jarik wrote: ↑18 Nov 2024, 11:37
Mä pingasin suo Slackin puolella et jos sulla ei ole moinen aktiivisena, mut kuitenkin käyttäjä näytti siellä jo olevan. Ois aina kiva olla joku foorumin viestejä näppärämpi viestintäkanava jos jotain säätöä tulee
Mä en pidä itse slackin käytöstä kovasti, niin ei ole kotona asennettuna.
Discord on helpoin saada kiinni jos pingaa mua siellä. Laitoin sulle steamissa kanssa kaverikutsun.
Championships
Heroes Association(Dark Elves): I, II, III and IV
End of Mankind(Nurgle): XIII, XIV, XV, XVI, XVIII, XIX
The Darkness(Undead): XX
Nyt mä taisin saada Discordin toimimaan, mut sanon kyllä et ei se kyllä kaikkein simppelin operaatio ollut ja melko monta kertaa piti vahvistaa et oon ihminen
Ja joillekin Filadeukselle lähetin siellä kutsun
Joku New Ogham discord pitäis kans kait ilmeisesti olla mut linkki minkä löysin oli vanhentunut
jarik wrote: ↑18 Nov 2024, 17:08
Nyt mä taisin saada Discordin toimimaan, mut sanon kyllä et ei se kyllä kaikkein simppelin operaatio ollut ja melko monta kertaa piti vahvistaa et oon ihminen
Ja joillekin Filadeukselle lähetin siellä kutsun
Joku New Ogham discord pitäis kans kait ilmeisesti olla mut linkki minkä löysin oli vanhentunut
Jooh hyväksyin jonkun Jarikin kaveriksi ainakin just
Meidän pitää muuten pelata toinenkin peli, kun olikin et on samaa vastustajaa vastaan kaks kertaa putkeen.
Mulle vois käväistä esim tiistaina tai keskiviikkona jos aloittais taas sillain aikaisin, 17 vois olla hyvä